fredag 15 augusti 2014

Vad har hänt med Utsiktsbloggen?

För den som inte uppmärksammat det så är det så här:

Utsiktsbloggen är nedlagd sedan 2014-06-10. Det blev ingen stuns i min blogg för pensionärer, min dragningskraft räckte inte till! Ingen stor sak med det, det finns så många andra bloggar att läsa, men efter fem års bloggande  har jag fått ett journalisttänkande och det har sen nedläggningen hänt så himla mycket som skulle varit värt en mässa på nåt lämpligt forum så visst har jag haft lite abstinens, men allt har sin tid och min tid i den här formen var över.

Men det gav mig tillfälle att dokumentera mitt stora mål, 2014 års TCS New York City Marathon. Utsiktsbloggen fick temporärt nytt liv handlar nu enbart om min löpträning inför NY-maran i november. Så att jag lite egoistiskt ska ha mina förberedelser och det kommande genomförandet dokumenterat.

Så förlåt om inläggen är ointressanta, men det här är anledningen och kanske ändå något enstaka inlägg kan vara läsvärt... Och runt 2014-11-10 är den definitivt nedlagd (igen..) Promise!

      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar