torsdag 20 november 2008

Fler TV-kanaler?

Jag sitter och tittar i Telias erbjudande om Canal+ Total. Det var inte så dyrt, 90 kronor extra i månaden, men det blir nog inget av ändå. Några ytterligare sportkanaler visserligen, men det är oftast inte min typ av filmer som dom här filmkanalerna visar.

Vi fortsätter med "video on demand" för att titta på filmer i Stentorpet om det inte är något att se på våra 35-40 kanaler, det fungerar ju så himla bra.

Och Joost.com visar ju filmer direkt i webb-läsaren nu - mest skräp visserligen än så länge, men dom har en del riktigt gamla filmer som Canal+ aldrig skulle visa men som jag gärna vill se, så jag har mycket kvar där att beta mig igenom. Och i gårdagens Aftonbladet läste jag om fler gratisfilmkanaler på webben -

Så tack för erbjudandet, men jag avstår den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar