tisdag 16 augusti 2011

Allsång på Skansen men ingen Guldsoffa i år


Allsången är slut för i år, men jag fick aldrig sitta där i Guldsoffan och twittra.

Det tog några omgångar innan jag fattade vad det där  gick ut på, men sen jag förstod har jag gjort allt för att få komma dit, men utan att lyckas. Skrivit massor av tweets med rätt hashtag och skickat in ansökningen förstås, skulle jag gjort nåt mer? Tips? Nästa år ska jag vara på hugget från början så ska det nog lyckas.

Lottas platserna verkligen ut, eller väljer dom bara ut ungt och vackert folk? Nästan så man tror det sista, för jag kollade som hastigast just nu vilka som varit med under programserien, och det var bara 25-35-åringar med lite inne-look, inte en enda luggsliten panschis, ja inte ens en välkammad 50-åring. Skumt. Inte ens en lätt överårig 40-åring...

Startskottet
Sången och artisterna i all ära men Twitter är ju det viktigaste, så jag kommer igen och startar både träningen och kampanjarbetet idag. Det här inlägget innebär startskottet.

"Mot Guldsoffan på Skansen sommaren 2012" är min fyndiga kampanjslogan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar