torsdag 25 augusti 2011

Tankeläsning i praktiken

Det här var skumt, jag fattar noll.

Att Margareta kan läsa mina tankar, det har jag så många exempel på så det reagerar jag inte på längre. Tex när vi åkte mot Uppsala häromveckan (för minst 100:e gången) och jag i nån av småorterna vi passerade tänkte att det kunde vara kul att åka in en sidoväg för att se ortens centrum säger Margareta samma sak en sekund efter. Varför just den gången och just i den sekunden? På väg till Solna också för 100:e gången funderade jag vart man kom om man tog en viss avtagsväg och en sekund efter undrar Margareta samma sak. Varför just den gången och just i den sekunden?

Jag har massor av såna exempel. På promenaden i förrgår undrade jag var en bekant bott i området vi gick i och i samma sekund undrar Margareta samma sak. Det händer lite för ofta för att det ska vara en slump, och jag får väl bli lite försiktig med vad jag tänker - en del vill man ju ha för sig själv. Vi kanske har varit gifta för länge när man inte får ha tankarna i fred?

Henrik Silver
Under Uri Geller-haussen gjorde vi, några kollegor och jag, en test och det fungerade hyfsat. En koncentrerade sig och tänkte på en figur som den andra skulle rita av. Gick förvånansvärt bra i många fall. Men Uri Geller är en magiker med vanliga magiker-"fuffens" förstås.

Dom här exemplen tror jag på, telepati är ingen hokus pokus,  men nu testade jag tankeläsning över Internet med Henrik Silver  Det fungerar 100%-igt, och jag fattar noll. Men inte kan jag tro på det här, det här är ju hokus pokus förstås. Men det fungerar varje gång! Jag fattar ingenting! Kolla själv.

   

1 kommentar:

  1. Uj vad dum jag var. Lätt som en plätt. Han är avslöjad!

    SvaraRadera