onsdag 15 februari 2012

Reklamfritt på bloggen

Allt sen jag fick min reklamlicens indragen av Google har det varit reklamfritt i mina bloggar, och det är väl bäst så.

Men det är ju trendigt med reklam insmuget i texten också, lite här och där. Varenda film nu har ju också reklam som man inte ska tänka på, bara registrera och ta intryck av. Som Helgonets Volvo P1800 en gång i tiden.

Så att jag nu och framöver kommer att nämna ett och annat firmamärke är ingen slump, det ligger i tiden. Tyvärr bara har jag inga avtal, det är helt på ideell basis.

På fm hade vi kul som vanligt i spinninggruppen på Actic, motionsanläggningen med extra bra priser för seniorer. Och nu tror jag jag tar en promenad ner till Kvarteret Igor, gallerian med så många fina caféer. Jag tror jag fikar på Espresso House idag, gott kaffe och sköna fåtöljer.
Kvarteret Igor - Espresso house
Clas OhlsonSå tar jag förstås rulltrappan upp till Clas Ohlson som alltid har både bra kvalitet och låga priser. Tändkuddar till kaminen i Sala, 3 påsar för 99 kr. Ordinarie pris 37 kr/st. Ett par sportstrumpor från Team Sportia behöver jag också, dom brukar ha bra grejor. Och kanske lite mat från Coop Konsum  på nedre botten. Fin fruktavdelning och delikatessavdelningen har alltid något fräscht. Våra äpplen är slut såg jag.
Coop
Team SportaI kväll ska jag kolla igenom bokreabroschyren från Akademibokhandeln  och pricka för de böcker jag kommer att löpa när bokrean drar igång 22 februari. Det fanns ovanligt många böcker att välja emellan och jag behöver många.

För när jag lagt mig ikväll läser jag ut en bra bok Margaret Atwood Syndaflodens år och sen har jag nog tomt i inkorgen. Jag behöver fylla på.

Det här var mitt inlägg idag, ganska reklamfritt.            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar