onsdag 14 juli 2010

Man kan väl ändra sig

Jag behövde nya byxor idag tyckte Margareta.

Det var väl inget större fel på dom jag hade, men det är klart, man kan ju behöva fler än ett par.

Jag är nog långbyxtypen, helst jeans, men visst dom kan vara lite varma den här sommaren. Kortbyxor kan ju vara skönt när det är varmt här på Stentorpet, men jag är lite obekväm med dom på stan. Lite löjligt kanske,  men så är det. Och trekvartbyxor gillar jag absolut inte.

Jag hade ett par trekvartsbyxor häromåret men jag trivdes aldrig i dom. Säckiga och bylsiga med en massa fickor överallt, jag slängde dom helt enkelt när den sommaren var slut. Aldrig mer!

Men man kan väl ändra sig. Det finns ju knappt långbyxor längre, i alla fall inte i min storlek. Men trekvarts hade dom hur mycket som helst av på Dressman. Med fickor överallt - jaja det är ju praktiskt också. Och dom här var billiga också och inte bylsiga heller så det blev affär. Får jag säga det själv är jag rätt snygg i mina nya trekvartsbyxor, det blir nog ett par till så jag har lite att byta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar