måndag 21 februari 2011

Återbäring hos Coop

Jag kollade just mitt återbäringssaldo i Coop:s nya återbäringssystem, jag blev imponerad. Vi handlar visserligen rätt mycket på Coop, men det var också väldigt vad mycket vi hade på återbäringskontot redan efter 2,5 månad.

I Kvarteret Igor har vi vår närbutik. Kanske en dyr butik, mitt i city, jag vet inte riktigt. Det var längesen jag såg nån prisjämförelse, och dom brukar ju riggas av en del butiker som ska komma i så bra dager som möjligt så jag brukar inte bry mig så mycket om sånt. Men till Konsum i Igor har vi så nära, så det är klart vi handlar en hel del där även om dom inte alltid skulle vara billigast.

Coop Forum är vår närmaste stormarknad och den ligger också så bra på vägen till Stentorpet, så det är klart att vi oftast storhandlar där. Dom byggde om häromåret men trots det känns det möjligtvis lite slitet, men dom har Shop Express så det går alltid fort att handla där. Och bra mat i deras Coop Kök & Café, ofta en bra husmans som jag gillar. Men även á la carte, så det är klart att jag äter där ibland när jag storhandlar.

Så har vi också några Coop Extra på strategiska ställen både här i Västerås och i Sala, så nog blir det en hel del köp hos Coop.

Och ofta böcker på Akademibokhandeln, kläder på KappAhl mm. Så är dessutom Kronans Droghandel vårt närmaste apotek, så vi får tom återbäring på Albylen.

I morgon ska jag storhandla och efter det kommer återbäringssaldot efter tre månader att ligga runt 800 kronor, det var det jag blev imponerad på, så imponerad att jag fick lov att bjuda på lite gratisreklam här i den annars helt reklamfria bloggen.  
                  

1 kommentar:

  1. Anna blev medlem igår - äntligen kommer kulorna börja rulla in.

    SvaraRadera