onsdag 28 april 2010

Dagens modeord, Tobleronepolitik

Jag måste väl skriva en rad om det jag också, det ordet ligger plötsligt i topp bland bloggämnena.

Nu har jag inte hunnit läsa en enda blogg, så jag vet inte vad folk tycker, men jag tycker i alla fall att det är trist om vi ska ta efter amerikanarna i det här också och börja med smutskastning. Det var lite för fiffigt när både Odell och Littorin lanserade den här strategin samma dag. Kan det verkligen bara ha varit ett sammanträffande?

Alliansen är nervösa förstås och då är det väl frestande att satsa på Mona Sahlins låga förtroendesiffror och dra upp gammal dynga. Men nej tack, börjar man så kan vi snart vara igång med "dirty och negative campaigning"

Så Odell och Littorin: Nu har ni fått vara roliga så får det väl vara bra så.          
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar