tisdag 20 april 2010

Nu hade jag tur igen

Jag vinner ofta. Så ofta att jag inte brukar göra anspråk på mina vinster. En miljon dollar kan det vara, ibland 500.000 pund. Nu har jag vunnit igen men den här gången hämtar jag ut vinsten.   

Kombilotteriet har jag varit med i kanske 30 år. 30 gånger 12 gånger 200 kr i månaden = 72.000 kr. Det är dragning 5 ggr i veckan. Fredagsdragningen är den stora dragningen med miljonvinster och båtar och bilar. Det är i det här lotteriet man har störst chans att vinna storkovan säger dom och i fredags vann jag.
Jag har bara vunnit handdukar förut, kanske ett förkläde och någon gång en skål. Men den här gången hade jag bättre tur, två stolsdynor och en duk till bordet! Så nu har nog turen vänt, jag hoppas på både resor och kontanter och lite återbäring på mina lotteripengar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar