torsdag 12 november 2009

Fett eller kolhydrater


Nog är det kul med alla rapporter om vad som är bäst. Nu såg jag en från Australien. Inte bryr jag mig så mycket.

Banta har jag aldrig gjort, men det där med fasta som var populärt förr har jag provat några gånger, det var kul men lite plågsamt också.

Men nu såg jag en bantarrapport, fett eller kolhydrater. Båda verkade ge samma resultat, men det intressanta var att fettbantarna blev smala och sura medan kolhydratbantarna blev smala och glada. Glad eller sur, bara att välja.

Och så hänger det på vad man tycker om om en kur ska fungera. Men själv är jag så där småtråkigt mittemellan, jag tror varken på det ena eller det andra, men det är skönt, då kan man strunta i alla såna här rapporter.

Och vara lite sur ibland när maten varit för fet och lite gladare när man käkat kolhydrater. Jag tror jag lagar lite kolhydrater till Margareta i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar