tisdag 10 november 2009

Google Wave igen.


Lite avundsjuk blir man ibland på dom som får vara med. Ute i arbetslivet med jobbavdrag och sånt.

Jag har sett Googles video om deras Google Wave. 1 timme och 20 minuter!Är det så folk kommer att jobba så blir det rätt kul. Och effektivt också kan tänkas.

Men å andra sidan brukar det var trögt ute på företagen att satsa på nya grejer så jag kanske kommer före mina gamla arbetskamrater. Fattade jag rätt så blir det nästa år vi kan köra Wave i stället för det där gammalmodiga epostandet, men det betyder nog minst 5 år till på de flesta företagen om dom överhuvudtaget kommer att rida på wave-vågen.

Det här ska jag försöka lära mig och ta upp på datakurserna hos Aktiva Seniorer så kan vi med pensionärsskatt ligga i framkant på datasidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar