fredag 20 augusti 2010

Mina trådlösa högtalare

Jag har sett att några av mina inlägg har lite extra många läsare, det är när jag  kommenterat mina trådlösa högtalare, så jag gör en sista kommentar.

Mina Arkon för 599 kronor från Clas Ohlson har varit ett lyft för Stentorpet.
Jag har högtalarna på uteplatsen, 10-15 meter från datorn som förstås står inne i huset. Fungerar fint, och jag har kört dom hela sommaren. Rekommenderas!

Hur det är med ljudkvaliteten för finsmakare vet jag inte, men så här som trädgårdshögtalare är dom suveräna.  

Nu kan jag låta spellistorna i Spotify gå varma och jag har musik under arbetet nästan jämt när jag är ute i trädgårn. Framför allt när jag är ensam här, och ser jag  grannarna dämpar jag förstås.

Idag var det av olika skäl nostalgikänsla så jag lyssnade på "Melodier som Bedåra". Det går väl inte hem när barnbarnen kommer ikväll, så man får passa på.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar