tisdag 15 juni 2010

Jag ska vara otrogen i helgen


Aroscupen - 216 hemmalag och över 300 bortalag. Då överger jag hemmalagen och hejar på Sollentuna United. Dom ska visst ha en ovanligt bra målvakt i "Pojkar 12 år" har jag hört.

Det är en imponerande tävling, 520 lag och vad blir det - mer än 10000 personer? Några utländska lag ser jag också i programmet.Imponerande ungdomsturnering! Matcher på alla planer i stan. Ett jättearrangemang med inte bara fotboll - det ska ju vara mat och logi också. Det här är VM-klass.

"Mitt" lag ska spela 9-manna, det låter ovanligt, jag visste inte att man hade den varianten, 7 och 11 är ju det vanliga. Jag måste ta mig in till stan och kolla några matcher.

Heja Sollentuna United!    

    

1 kommentar:

  1. Se upp Västerås - ikväll kommer vi!
    /Casper

    SvaraRadera