tisdag 24 december 2013

Toppresultat! Självklart!

Snart ses vi igen, Kalle!
"Vad kan du om Kalle Anka" frågade Expressen på webben. Jag gjorde testet och fick naturligtvis ett toppresultat.

Att jag inte vann skyller jag på åldern. Jag hade alla rätt tom fråga 13 men svarade fel på de två sista, jag orkade inte riktigt hålla ut ända in i kaklet. Men 13 rätt av 15 innebär att jag bara blev slagen 1 procent(!) av deltagarna. 29008 personer har svarat och ingen hade alla rätt, 290 hade 14 rätt och sen kom jag på 13 rätt.

Sista frågan visste jag egentligen men jag var så utmattad när jag kommit så långt att jag råkade svara fel, men jag är så nöjd ändå, jag ska fira hela natten! Är det nån som törs försöka klå mig?

Kalle Anka på julafton - kommer man nånsin att ta bort den? Egentligen brukar jag tycka att alla långkörare mår bra att förnyas och jag skulle inte bli upprörd om man gjorde om det på något sätt, inte ens om man la ner det,  men så länge det sänds kommer jag som varje år tidigare sitta där och kolla. Ja alla år utom när jag varit ute och köpt tidning förstås.

Lite skäms jag att vi inte har en gran i år heller, men vi skyller på att det är så trångt i stugan och i Västerås kommer det att stå tomt mesta tiden.

Men ett "God Jul" kan vi kosta på oss. Och: From all of us to all of you: A merry merry christmas!           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar