lördag 23 januari 2010

Bra träningsvecka


En femgångersvecka! Nästan som eliten.

Tre joggingpass (41 km) + spinning och ett styrkepass. Och så kommer det att fortsätta hela våren fram till examen den 5 juni. 133 dagar kvar.

Kanske grannarna undrar lite och ruskar på huvudet när jag ger mig iväg träningsklädd men i så fall får dom göra det. Dom skulle också behöva röra på sig lite mer.

Joggingen prioriteras och kommer att öka till fyra gånger i veckan och uppåt 65-75 km/vecka.

Spinningen prioriteras av sociala skäl, kaffet efter träningen och bastutugget vill jag inte vara utan.

Styrkepasset prioriteras av självklara skäl, man vill ju se snygg ut på beachen i sommar.

Så det är bara att acceptera, det är så här våren kommer att se ut. Träningen prioriteras.

1 kommentar:

  1. Riktigt så bra ser inte mitt träningsprogram ut - men jag var i alla fall på Friskis & Svettis den här veckan på första gången på många år. Känns som en bra milstolpe!

    SvaraRadera