torsdag 29 januari 2009

Jogging i ett lyckorus

I ett saligt lyckorus efter att äntligen kommit till skott med datorköpet blev det en 24 km lång joggingtur idag.

Länge sen det gick så bra att springa, och bra fart också för att vara av mig. Nästa vecka får det bli en 3-milare, mycket för tidigt för toppningen till Stockholm Marathon i maj, men i år har jag två toppningar. Den första är 5-milaren redan 22 feb, men sen ska jag dra ner på träningen i mars och inte ta långlopp förrän i april. Jag blir nog klar till 30/5 ändå.

Och nu ligger jag 9:a på Västerås-listan.

Men datorköpet blev jag nöjd med, första nya datorn jag någonsin köpt fast jag började jobba med datorer redan 1966. Eller nöjd, det vet jag ju inte förrän allt fungerar. Och jag har sett så många datorer som krånglat, så jag är beredd, men den här blir nog bra.

Och skulle det vara några problem så drar jag till med en gammal floskel: "Det finns inga problem, bara möjligheter".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar