fredag 23 januari 2009

Man tänker så bra när man joggar

Och dagens jogging var inget undantag.

22 km ut till Björnön och ett par varv i motionsspåret = drygt två timmars skön löpning.

Då tänkte jag att Obama verkar börja sin första arbetsvecka bra. Att stänga Guantánamo och sluta tortera sina fångar måste USA göra för att vara trovärdiga. Och att kräva öppna gränser till Gaza var också nödvändigt. Bra start!

Tänkte att i Sverige blir det oro nu i alliansen när major Jan Björklund lägger sig i och börjar hota med ryssen. Får han skäll av Reinfeldt nu, eller hur funkar det? Och Göran Hägglund (som är trevligast i regeringen trots att han är kd) har det tufft med sina egna. Men Maud Olofsson tänkte jag inte på.

Och man tänker på barnbarna som jag får träffa i helgen. Det ska bli kul.


Och alldeles innan målgång tänkte jag på Blondinbella. Jag ska ta efter henne lite mer för att den här intressanta bloggen ska upp till hennes höjder. Hennes trick med underkläder har jag testat, men jag ska ta efter det där med Janne Josefsson också.

Hon ställer inte upp i TV i hans Debatt och sorry Janne, det gör inte jag heller! Och kan jag bara plagiera några saker till från Blondinbella räknar med en inbjudan till nästa års Let's Dance.

1 kommentar:

  1. Det finns en liten skillnad mellan dig och Bloninbella - vem det nu är - hon är något lite grand snyggare!
    Grefven

    SvaraRadera