fredag 2 januari 2009

Nyårsönskningar

Man borde väl önska fred och frihet för dom som är drabbade av krig och katastrofer och önska hälsa och välgång för sina närmaste och alla vänner och det är klart att jag gör förstås.

Men man kan ju passa på att vara lite egoistisk också:

Nytt personligt på marathon skulle sitta fint. Och kan inte Margareta och Inger äntligen skrapa fram en högvinst på sina trisslotter. Eller ska jag behöva köpa en lott själv för att vi ska få ordning på ekonomin?

Fler barnbarn är fint, men i år tror jag inte jag hinner bygga till Stentorpet med fler rum, så kan dom lugna sig nåt år till så blir det lugnare för mig.

Men fint väder över Stentorpet hoppas jag på med långfrukost och ljumma grillkvällar.

Och en resa för att vidga vyerna kan jag passa på att önska mig.

Så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar