tisdag 3 februari 2009

Årets bloggningsmästare utsedda

Och många är skickliga med sitt skrivande, professionella yrkesmänniskor. Och så finns vi amatörer.

Så nej, jag blev inte nominerad den här gången.

Men av vinnarna och de nominerade har jag ofta redan läst flera i klasserna Nöje & Kultur, Sport & Fritid och Prylar & Teknik och jag ska se om det finns något mera intressant.

Marcus Birros sportblogg tex. Och jag som blandat ihop honom med storebror Peter fast jag sett Marcus i en TV-intervju. Pinsamt. Där höll jag på att göra bort mig.

Tommy Johanssons blogg om Datorer & Internet läser jag nästan varje dag, men nu ska jag följa några till, och klassvinnaren moderskeppet.se lägger jag till till min läslista direkt.

Mode och Livsstil känns inte som mina ämnen när jag skummat igenom några av bloggarna.

Politik & Samhälle hör ju däremot till mina intressen så där får jag hitta något.

Kategorin Vardag verkar efter en snabb titt vara mest trams så det är väl den kategorin jag ska hålla ett extra öga på om jag ska komma med i nästa års nominering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar