onsdag 11 februari 2009

Nu gör jag som Michael Phelps


Det var ett intressant experiment i Musikministeriet i går.

Phelps laddar upp med musik och har ju fått en del framgångar får man ju säga, 8 OS-guld i Peking tex, och nu testade Josefine Lillhage också musik under ett träningspass och hon slog personligt rekord direkt. Hon blev själv förvånad, och hon skulle börja använda musik i träningen nu.

Jag har varit mot att lyssna på musik när jag tränar, det har räckt så bra att bara springa och tänka på lite av varje, men nu måste jag väl testa det här.

Min GPS funkar som MP3-spelare men har så dålig batteritid så den duger inte. Jag blir galen. jag vill inte ha fler grejer. Men jag får väl lov att kolla på en iPod och ladda med bra träningsmusik, och om den fixar personligt åt mig på nästa mara är det väl värt priset då. Men jag tar en billig en om det finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar