onsdag 4 februari 2009

Sveriges värsta

Nu har jag åsikter om ett program jag aldrig sett.

Det har jag väldigt ofta tycker mina barn, men nu läste jag två kritiska inlägg i lokaltidningen om ett program jag inte trodde fanns, Sveriges värsta bilförare i TV4

Man har alltså gjort ett program där vi ska sitta och skratta åt folk som har körkort men inte kan köra, hur roligt är det? Kanske bara teater, men det ska väl verka riktigt så att dom verkligen kör så här dåligt och alltså leker med andras liv, vilka sponsorer kan TV4 fått till det här?

I den genren kan man ju hitta många programuppslag till programmakarna på TV4:

Sveriges värsta alkoholist: kul att se fyllon dratta på rumpan och säga dumma saker.

Sveriges värsta pilot: bilder på charterresenärerna som sitter och biter på naglarna.

Sveriges värsta skidåkare: Start uppe på Åreskutan i svarta pisten. Flest benbrott vinner.

Sveriges värsta programmakare verkar redan finnas på TV4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar