måndag 29 mars 2010

Vilka ska jag följa den här veckan på Twitter?


Ny vecka - dags att byta Twittrare jag följer?

Annika Lantz
har jag följt länge. Jag gillar hennes humor. Men jag förstår att inte alla gör det.

Jag kollade just nu en intervju med henne från förra veckan, och jag tror det är det att hon är lite personlig och självironisk som gör att jag gillar henne. Hon tar sig inte själv på så stort allvar vad det verkar. Eller i alla fall gör hon sig inte så märkvärdig.

Jag brukar nämna ibland att jag följer hennes twitter, men alltid suckar folk - nä, inte hon! Dom tycker väl att hon är för pladdrig kan tänkas. Och fnittrig.

Obama
följer jag, han är inte så fnittrig och han följer mig också på min Twitter! CIA? Så några sångerskor - Melody Gardot som var lite snuvig häromdan och Shakira som skriver på spanska, men det är dags att hitta några nya.

Det får bli den här veckans stora projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar