fredag 26 februari 2010

Bloggeria i VLT

Idag är det VLT-premiär för Västerås stadsdelsbloggar, Bloggerian kallas det.

Jag har haft en blygsam (och knappt det) roll i utvecklingen så jag är lite intresserad av hur det ska bli. Jag blev inte utvald i första omgången, men när Karlsdal eller Centrum blir aktuella, dvs mina stadsdelar, ska jag titta över mina ansökningshandlingar.

Stort uppslag i tidningen, men det var tomt på hemsidan nu på morgonen - sitter alla och knåpar på sina första inlägg? Alla har så lätt att kritisera och det vill jag inte göra, men det hade varit fint att ha haft några inlägg klara redan nu på morgonen när tidningen har ramlat ner i brevlådan.

Men det kommer bergis under dagen.

Och väldigt många tjejer var det, det kan jag ha synpunkter på också. Några äldre herrar och damer med silverstänk i håret behövs också för att det ska bli riktigt bra. För variationens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar