måndag 27 april 2009

Ressugen

Det är sol och fint här på Stentorpet, och finaste tiden på året. Men det är lätt att bli ressugen ändå.

I Gomorron-programmet idag pratade SVT:s resereporter om New York och visst blir man sugen. Vi har tänkt hålla oss på hemmaplan i år och ta med oss cyklarna på bilen och göra några nedslag runt i Sverige, men så ser man såna här inslag... Ojust.

Det finns massor av olika resmål jag gärna skulle vilja ta mig till, men måste jag prioritera ligger ett återbesök i New York bra till. Jag ska visserligen dit igen 2014, jag har en reservation på en startplats i New York Marathon då, men några sommarveckor någon gång innan dess skulle vara fint.

Men får jag bara välja ett resmål så är valet lätt, då blir det Stentorpet. Inget slår utsikten från det här torpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar