torsdag 10 september 2009

Gå på kurs


Jag har en aktiv höst framför mig med många kurser. Mest hoppas jag på kursen i Photoshop hos Medborgarskolan.

Det är min första datakurs jag betalt för själv, och den är rätt dyr, så den får lov att vara bra, det var för segt att komma igång med Photoshop på egen hand.

Det är evigheter sen jag gick en datakurs över huvud taget. Jag tror t.ex. inte jag fick en enda kurstimme av mitt gamla företag i det här med PC och nätverk och sånt, det var sånt man bara skulle kunna ändå. Så den här Photoshop-kursen blir något nytt, få se om jag fattar nåt.

Och om jag skulle fatta nåt finns det en massa andra datakurser som jag ska beta av. Det är rätt kul att sitta och knappa på datorn, men ännu roligare om man vet vad man gör. Helst skulle jag vilja gå några 'riktiga' kurser, men det blir ju för dyrt privat, så det blir förstås studieförbunden som är bra nog, och några fritidsproblem har jag nog aldrig mer.

Om nu Photoshop-kursen blir bra vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar