lördag 26 september 2009

Jag missade Lidingöloppet i år också


Och vädret som var så fint. Nästan 20 grader, så trist att jag inte kunde vara med.

Två stycken i klanen skulle varit med idag men ingen av dom kom till start av olika skäl, så jag hade kunnat överta något av deras startnummer, men jag är inte så tränad just nu så jag vågade inte.

Jag klarar nog att springa tre mil när som helst men det tar väl en extratimme om jag inte har toppat formen och det är jobbigt nog ändå, så jag vill vara bra förberedd.

Annars är Lidingöloppet något lättare än en mara tycker jag även om det är så backigt. Men det är en timme kortare att springa så lite lättare är det. Men vädret kan ju spöka, det kan vara riktigt gråkallt, men snöslask har jag sluppit dom 7-8 gånger jag sprungit, det har t.o.m. varit så här varmt en gång tidigare.

Ett roligt motionslopp som jag gärna skulle springa fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar