torsdag 20 maj 2010

Lite tråkig design

En av mina trognaste läsare har påpekat att våren har kommit till Stentorpet, men bilden där ovanför visar rätt mycket snö.

Jodå, det hade jag glömt, jag ska ändra asap. Jag ska ta några nya kort och mixtra lite med Photoshop om jag nu kommer ihåg hur man gör. Det var lite pinsamt med snöbilder i slutet av maj.

Och hela designen borde ändras, den är nog lite tråkig, men jag har aldrig lärt mig riktigt det där med den sortens programmering. Många bloggare har riktigt flashiga layouter, min är nog lite väl blek.

Jag har läst några böcker om HTML-programmering och det är väl inte alltför svårt, jag har nog bara inte haft rätta intresset. Och jag har inte heller hittat några kurser som varit lockande, så jag har hållt mig till den strama linjen, men blir det dåligt väder i sommar så kanske jag fixar lite trevligare design.

Och vinterbilderna ska jag byta när jag är hemma i stan.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar