måndag 17 maj 2010

Nu väntar jag på grus

14-15 ton, och allt ska skottas och köras i skottkärra. 15 tusen kilo. Man kan ha roligare.

Jag har dragit mig i det längsta, det här är ytterligare förödande för maratonformen, nu får jag ju en massa muskler på armarna jag inte har någon nytta av i Stockholmsmaran. Och ont i ryggen.

Men det är alltid skönt att få hem lite hårdvara - jord, sten, ved, virke etc. Man känner sig lite förmögen då och nu beställde jag 4-5 ton mer än jag kommer att göra av med men det gillar jag också, alltså att ha ett litet förråd att ösa ur under några år. För grus beställer jag inte hem så ofta.

Några gropar i vägen kan jag också fixa nu, så även om jag kommer att få ont i ryggen och armarna kommer att bli långa så knogarna släpar i backen så blir det bra att få hem lite av McAdams produkter.          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar