söndag 17 oktober 2010

Vecka 42 blir riktigt tuff

Då är det bra att tänka på Albert Einstein, för det var väl han som sa "Allting är relativt", dom flesta har det nog värre, barnfamiljer framför allt.

Men jag blir lite stressad när jag ser att jag har en sak inbokad varenda dag hela veckan, och på tisdag har jag till och med två bokningar, en på förmiddagen och en på kvällen. Hårt. När ska man hinna andas?

Och på torsdag ska jag både hinna tvätta och gå till tandläkarn på förmiddagen, det kan också bli lite stressigt. Jag skulle behöva semester.

Men jag styr ju min tid själv sen bra länge, och så trist om det vore tomt i kalendern. Faktiskt skulle jag nog kunna  hinna bra mycket mer, framför allt ser jag att det är många luckor i träningskalendern som jag borde täppa till. Jag börjar i morgon. 

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar