söndag 13 november 2011

Idag blir det spännande

Jag har inte så stora krav på spänning, men den här dan kan bli hur spännande som helst. Jag har bytt duschcreme.


Ett bra tag har jag nu kört med den allra billigaste sorten av duschcreme som Coop Forum säljer men nu när jag är i reklambranschen har jag tänkt på en reklamfilm där man tydligt ser att en annan sort har märkvärdiga effekter på det andra könet. Reklamen verkar trovärdig, och i dag i morgonduschen var det premiär för mig med den nya sorten.

Axe Dark Temptation heter den och jag läser på baksidan av flaskan att den ger "irrestible attraction" . Egentligen gillade jag inte färgen, ljusbrun som teakolja, kan man bli ren av sånt, men lukten var det inget fel på tyckte jag. Men när jag testade lukten på Margareta efter duschen och gick lite som av en händelse i närheten av henne så reagerade hon inte alls som tjejerna i reklamfilmen gör. Konstigt.

Jag ska se i hissen idag om Gunni, drygt 80, eller dom andra damerna i trappen reagerar på annat sätt. Och jag ska till affären också, där blir det nog en stark effekt på damerna, inte skojar dom väl i reklamfilmerna.

Det här var inget vidare inlägg, nästan pinsamt, men lite spännande blir det allt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar