onsdag 30 november 2011

Ommöblerat på bloggen också

Jag borde snygga till mina bloggar med snyggare bakgrunder och snyggare typsnitt och sånt, men det blir aldrig av. Inte ens blir det av att byta bilden i blogghuvudet, vinterbilden har visst blivit permanentad.

Tanken var annars att jag skulle byta bilden  varje vår, sommar, höst och vinter åkminstone. Kanske en specialare runt jul och midsommar och sånt, men inte ens det blir av fast jag har tagit lite bilder som jag skulle kunna använda. Jag är för dålig på Photoshop, det är nog det det hänger på.

Men nu har jag i alla fall ändrat några bloggadresser och namngett dom med lite mer tanke vilket härmed meddelas. Om mina eventuella läsare använder sig av URL-adressen till bloggarna kan det vara bra att veta nya adresserna, men de som använder länkarna som visas i högerspalten kommer till rätt ställe "attematiskt" om man trycker på namnet.

Den här bloggen har kvar sitt gamla namn, men dom andra heter nu:

  Utsikt från mobilen                             widmarkmobil.blogspot.com

  Utsikt från joggingspåret                     widmarks.blogspot.com

  Utsikt från resan                                 widmarkresor.blogspot.com

Så får det bli, ordning och reda.




      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar