onsdag 8 september 2010

Min senaste Twitter-kompis, Paris Hilton

Jag byter kompisar på Twitter rätt ofta. Gärna unga tjejer, men det säger inget speciellt om mig, det har bara råkat bli så ett tag.

Mina bästa unga tjejkompisar, Nelly, Clea och Ellen, är inte med på Twitter än, men det är Paris Hilton, henne vet jag mycket om nu, jag har följt henne nån månad.

Hon är så bekymmersfri, party - party - party. Några dar i Las Vegas med party och jag tror hon var några dar i Paris också och partade, sen behövdes det lite semester på Hawaii, Maui. Under den här tiden har hon suttit i finkan också, knark, men det verkar inte tagit på humöret för frk Hilton - love you all - love you all.

Det är bara lite kul att följa nån bekymmersfri twittrare så här några veckor, men nu är det lite för sockersött med allt amerikanskt "love you all" så jag får nog följa nån lite mer seriös ett tag. Eller kanske Paris frispråkiga  kompis Bette Midler, hon är väl i min ålder.



Paris gillar att spöka ut små hundar i löjliga kläder, hon gillar att titta på film i sängen, hon gillar hästar: I love horses, I love, I love.

Sen jobbar hon mycket med att lansera sina produkter, skor har jag sett och här är en reklamfilm för hennes parfym. Nu får jag önska fröken Hilton lycka till i den framtida karriären och hoppas hon lägger av med knarket. Kan väl inte vara så kul att sitta i finkan. Men hon vekar ha kul med alla sina pengar, så hon klarar sig nog bra på egen hand utan att jag övervakar henne. Ha det så bra, fröken Hilton.


     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar