söndag 19 september 2010

Recycling

Återbruk är fint - burkpanten gick upp till en krona nu i veckan - fint! Och jag sopsorterar förstås och kör också med mycket återanvändning här på bloggen.

Jag har snart skrivit 1000 inlägg här från Utsikten och lika mycket på Twitter, det är klart att bra mycket är upprepningar, "Vi har hört det förut". Men återanvändning av inlägg, åsikter, skämt går inte att undvika, och bra inlägg, som väl de flesta inläggen på det här forumet är,  blir bara bättre om man kör dom ett varv till.

Det här inlägget fick jag från min nya Twitter-kompis, Bette Midler, hon gillar också återanvändning. Hon skriver så här på Twitter:

I'm a big supporter of saving the environment. Everything in my shows is recycled. Including this tweet. 


Och så här i valtider har man väl hört de flesta argumentet hur många gånger som helst, också en tankvärd tanke.


Så man behöver inte skämmas, tvärtom, och säkert är minnet hos mina eventuella läsare lika dåligt som mitt så hade jag inte nämnt det här så hade aldrig någon tänkt på't.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar