torsdag 21 maj 2009

Jubileum idag


Det var väl inte så mycket att fira, mera bara ett konstaterande.

Men det här är mitt inlägg nr 400 på min blogg som varit igång sen 9 månader nu. Men nu börjar det bli dags att runda av, så jag kommer inte upp till 500. Hittar jag något tillräckligt trivialt att skriva om så fortsätter jag nästa vecka också, sen tackar jag för mig.

Lokaltidningen sätter upp en massa bloggar nu och jag föreslog dom en pensionärsblogg ev. med motionstema, där hade jag gärna fortsatt, men det blev inget - det ska vara smink, mode, popmusik och caffelatte - ungdomligt och modernt, men det tycker jag var lite dumt, det är många äldre som också kan surfa. Det ska bli intressant att se vilka som blev utvalda. Jag kommer gärna att läsa dom som är bäst.

Men det är väldigt kul att skriva lite bloggtrams så jag hittar nog på nåt annat sätt att avreagera mig på och det är så mycket kvar att lära sig. Kul med data.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar