tisdag 1 december 2009

Banne mig är det bara vi kvar

Vi hann inte sätta upp balkongbelysningen i helgen, vi var inte hemma.

Och hela dan har jag hållit på med annat, handlat mat och julklappar tex. Men nu måste jag leta fram belysningen från källaren.

För ikväll ska jag på en "Smygpremiär bara för dig" det låter väl pampigt. Vår matnärbutik, Coop Konsum City, öppnar i morgon i Kvarteret Igor, men bara för mig är det öppet redan i kväll. Blir lite tomt att handla alldeles ensam, men jag går nog dit och kollar.

Det har varit lite trist där hela hösten under ombyggnaden, hoppas det blir fint i nya affären. Och hoppas dom har många fina erbjudanden bara för mig. Som vanligt glömde jag hälften när jag handlade idag, så jag behöver släpa hem mer.

Men först ska balkongen bli fin, grannarna tittar lite snett på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar