torsdag 3 december 2009

Projektet är slut

Jag är med i ett projekt på lokaltidningen, det är kul. Dom ska starta en massa bloggar där det är läsarna som skriver.

Nu är projektet snart slut, blir nog "produktionsstart" strax efter nyår. Det finns flera som varit mer aktiva än jag, men jag har inte heller varit latast. Kanske jag eventuellt gjort ett litet litet avtryck på slutresultatet, jag får väl se.

Men jag blir nog inte skribent, och det ska väl läsarna vara tacksamma för, jag gungar vidare i gungstolen.

Men jag har försökt påverka så att man inte bara satsar på ungt och fräscht. Inget fel med att vara ung, men de flesta bloggar är ju redan nu skrivna av unga tjejer, så får dom tag på nån panschis också som vill skriva så tror jag det blir bättre. Och några invandrare osv. Lite blandning alltså. Så tyckte jag.

Få se vad lokaltidningen tycker, jag är lite nyfiken. Svaret kommer till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar