onsdag 9 december 2009

Pinsamma kärleksproblem


Tiger och Anka har kärleksbekymmer med sina svenska tjejer.

Jag kan ju inte säga att jag precis ligger sömnlös av oro hur det ska gå för dom, jag bryr mig naturligtvis inte ett dugg, mer är att det är lika synd för dom som för alla andra som inte kan hålla sams.

Men det där att ha en massa affärer till höger och vänster, mest till vänster, som Tiger har haft är väl märkligt. Kanske mänskligt, men märkligt. Jag vet inget om'et, det kanske är spännande men vare sig man heter Tiger Wood eller Clinton eller Berlusconi så blir man självklart avslöjad till slut, det måste dom ju förstå.

Berlusconi har det nog lättast, dom rycker väl bara på axlarna åt otrohet i Italien kan tänkas, men i dubbelmoraliska USA har dom det värre. Tiger skulle nog tänkt efter före.

Och varför Ankorna är osams vet jag inte, det var väl nån T-shirt som inte var struken på rätt sätt, hon är ju noga med sånt fru Anka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar