tisdag 1 december 2009

Det måste vara pemiärrekord

Tre på en vecka. Och jag har varit med på alla. Rena premiärlejonet.

Clas Ohlson för en vecka sen. Dom bjöd bara på karameller, och 12-1300 kostade besöket.

Sen var det NetonNet. Kostade också en dryg tusing det också, men dom bjöd flott på både varmkorv och karameller. Och Festis och pepparkakor. Det var generöst, och jag backade ett par gånger.

Och idag var jag på smygpremiären på Konsum City. Dom bjöd också generöst på flera smakprov så jag gick bra många varv i affärn innan jag blev nöjd, det var snittar och vindruvor, kex med ost och några goda korvar mm. Och som huvudrätt fick vi musslor och fisksoppa, riktigt gott. Ett litet smakprov bara, men ändå.

Och nu köpte jag bara ett paket korvbröd för 19.50 så idag tror jag t.o.m att jag gick på plus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar