fredag 5 april 2013

Inget ämne är för litet för den här bloggen

3D-teknologi
Man får inte vara så sparsmakad om man ska kunna skriva ett inlägg om dagen i 100 dagar i sträck. Idag handlar det om min tandborste....

Men lite allvar är det också, och kan kanske var till någon nytta. Birgitta, min tandläkare frågar vid varje årskontroll om jag börjat med eltandborste och jag har varje gång sagt att jag gillar inte eltandborstar. År ut och år in som en gammal hund som inte vill lära sig sitta. Lite dåligt samvete har jag fått ibland när Birgitta säger att "Ja, det är ju dina tänder..."

Två gånger tidigare har jag köpt eltandborstar men aldrig tyckt om dom, efter en vecka har dom åkt på tippen båda gångerna. Men så var jag på Clas Ohlson härom dan:

Extrapris på  Braun Oral-B TriZone 500. "Tjäna 150 kr" stod det på en skylt och sånt går jag lätt på. Det blev affär, och det här var ju något helt annat än tandborstarna jag provat tidigare. Med 3D-teknologi, vad nu det betyder. Nu kommer jag att gå med lätta steg till fru tandläkare Birgitta nästa gång och otåligt sitta och vänta på hennes fråga.

Men det är bara vi i klubben, Club Clas, som får köpa den här tandborsten, eller få ta del av rabatten om man ska vara noga. Så nu har jag ännu ett kort i plånboken som man ska komma ihåg att lämna fram för att få nån förmån i affärerna man handlar i. men här är jag så ofta så det glömmer jag nog inte.

Som Orsa kompani kan jag inte lova något, men kanske det blir något viktigare ämne i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar