torsdag 16 december 2010

Jag har inte ljugit

Men jag sa nog inte hela sanningen igår i telefonen, förlåt mig mitt svarta samvete. Det här blir ett väldigt diffust inlägg, men jag måste avreagera mig utan att samtidigt peka ut nån.

När man försökt förklara sin idé så många gånger för att få dom som bestämmer att förstå, men utan att det riktigt sjunker in, då kan man nog inte vara så exakt, tror jag. Inte ljuga men kanske undvika att svara?

Jag har föreslagit "en sak" för dom som bestämmer. En bagatell bara, men jag tycker den kunde vara både bra och kul för rätt många. Jag har pratat med dom flera gånger och t.o.m. fått berätta om det för hela gänget samtidigt, men det var nog för skrämmande så dom ville helst blunda med öronen. Ett annat gäng som jag inte pratat med och som inte känner mig gjorde nåt liknande berättade jag, så då gav dom med sig. Nästan. Eller lovade men struntade i't.

Men så kom bagatellidéen upp från annat håll så då gick bättre så nu blir det av, men så fick jag den där frågan igen igår. Dom är fortfarande skraja alldeles i onödan, men som tur är hörde jag inte riktigt frågan, så nu kör vi! Dom får väl se senare om det var farligt, och jag kommer nog att vara lite återhållsam med idéer i fortsättningen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar