onsdag 15 december 2010

Jag var i tidningen idag

Det var inte nån intervju eller så, bara en bild.

Och bild förresten, egentligen inte det heller, men med lupp syns det tydligt att det är jag som sitter långt bort i publiken, undrar om det än nån som känner igen mig på stan idag.

När jag var aktiv i dansföreningen var det rätt ofta jag var på bild i tidningen, men nu var det så länge sen så jag blev så mallig att det fick lov att bli ett inägg här på bloggen. Den där snygga killen långt bak i publiken är jag. Och det har säkert alla Västeråsare redan sett.

2 kommentarer:

  1. Du.....det var faktiskt jag också........även om det var långt ut i periferin i bilden (Månadsmötet med Carisma), måste jag ju säga att att den var klockren jämfört med din bild, eftersom jag inte alls kunde upptäcka dig....jag är ledsen!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Då hör vi båda till stans kändisar med Vip-kort och sånt.

    SvaraRadera